فردا شکل امروز نیست

۱۷ بهمن ۹۸

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱ ب.ظ

امشب رفتیم و پرده از راز این هدیه‌ی الهی برداشتیم.

صدای تپیدن قلب کوچیکت رو ضبط کردم.محکم و تند.

تاپ تاپ...صدای شروع یک زندگی.

از خدای مهربون برات صبر و آرامش می‌خوام، حیا و عشق به اهل‌بیت عزیز.

سال گذشته،این موقع توی حرم حضرت علی"ع" بودیم و من هم اونجا هم توی حرم امام حسین جان و حضرت عباس، برای بودنت، برای شروع و عاقبت به خیری ت دعا کردم. زیر قبه...

اتفاق امشب، خیلی معنادار بود برام...

من همه رو به فال نیک می‌گیرم عزیز دلم...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۷
فاطمه سادات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی