فردا شکل امروز نیست

شناخت های کوچک و موثر

دوشنبه, ۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۰۲:۳۸ ق.ظ

گاهی صبر کردن لازم است و حرص نخوردن.مثل الان که بیدار مانده ام برای انجام کاری و وقتم را باید به خالی کردن فایل های حجیم گوشی بگذرانم تا بتوانم یک فایل را دانلود کنم و تا دارند عکس ها از روی خط سبز میروند توی نیوفولدر دوم من از ترس هایم می نویسم.از شناخت های کوچکی که برایم حاصل می شود.از همه چیز میترسیدم. شاید اسم دیگری به جز ترس داشته باشد.من همین یک کلمه را برایش دارم.ترسی حتی برای انتخاب کردن قالب جدید وبلاگ.

و فکرهای پشت این ترس های کوچک ضد تجربه چیست؟ فلانی را ببین سالهاست یک قالب دارد وبلاگش.تکلیفش روشن است با سلیقه اش.او انقدر محتوایش با ارزش است که در بند این چیزها نیست.

و همین ور بدبین ذهن در مورد افرادی همسوی من میگوید آن ها را ببین جقدر اهل تجربه اند و در قید چیزی نیستند.

و همین ور بدبین ذهنم است که نمیگذارد خیلی کارها را شروع کنم.در واقع زندگی را...و زمینم زده بدجور...

ترس های کوچک بازدارنده و ضد تجربه ام را به تو می سپارم با اشک...

اشک هایی از جنس دلتنگی برای مدینه...

اشک هایی که موقع خواندن لالایی های امام حسینی منحصر به فردمان روی صورتم می چکد و هانی کوچکم می بیبندشان...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۳۰
فاطمه سادات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی